tisdag 18 maj 2010

Sommar och pollen.


Kan man bli allergisk i bara ena näsborren?
-Det är jag i så fall.

Ont i halsen har jag också, skönt med skavsår jusst där.

Men livet går vidare ändå, jag vaknade upp,
rasade ner i golvet från min jätte höga säng...
Skrek timmer och rusade in i duschen
och ner på stan för att möta mamsen.

Och bara för att jag absolut inte behövde så köpte jag ett
par nya skor, hipp hipp hurra för mig!!!

Dagen slutade hemma på Lidmansvägen hemma hos morbror på
en stadig "soldat-fika". Trevligt, en solig dag.
Vi ses inte så ofta i min släkt faktiskt.
Bra eller Anus?!

När jag kom hem så satt det en kasse med blommor, som någon anonym har skickat till mig med blombud? Så vem är du som bara skriver -Med blommor i ditt hår...
Fegt, så här gör man inte mot en nyfiken människa!!!!!!!!
Vita lijor är faktiskt det bästa jag vet, så ett STORT plus för att
du kanske visste det...
Och för att det inte var något som man behöver vårda ömt,
för att sånt klarar inte jag av.
Här är hon som kan ta död på det mesta!

Mitt paket från nelly hade kommit också, så den här dagen kunde
inte slutat bättre.

Nu ska jag glo på Wallander och tugga tuggummi i brist så
bubblel-kådisar kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar