söndag 9 maj 2010

Anna min finaste vän.





Va ut och käkade lite med min allra finaste vän Anna idag,
vi ses allderles för sällan.
Antingen så är hon i Afrika nuför tiden eller så är jag i någon
annan del av världen. Vi är helt i otakt nuför tiden.
Men hon är en av mina äldsta och finaste vänner.
Egentligen den enda som faktiskt känner mig,
och jag älskar henne för det.

Vi pratade gamla minnen och då kom det påtal
att min födelsedag börjar närma sig....
Och för flera år sedan så bestämde jag mig för att hata den,
egentligen bara "för att..." och sen dess...
Jag fick panik och panik-bokade nästan en resa till frankrike idag,
bara av att inse att den närmar sig.
Men i år ska jag faktiskt fira den, -Jag ska bli riktigt kanoners hela den helgen.
Jag är nästan peppad. Stockholm blir det iaf.
Har lovat att komma och hälsa på i waxholm, hos anna vs kollektivet afrika,
men sen blir det into the city med tjejorna.
Mycket galet ska vi hinna med, för i augusti flyttar galen-pannan till Kenya.
Jag kommer såklart också över en vända, men sen blir det Thailand för mig och sen får vi se vad jag bestämmer mig för....

Hojhoj kuttluckor...

4 kommentarer:

  1. Ja, men kööör bara köör! Innan du hittar något eller någon som binder dig här.
    Och jag har ju såklart gratis boende när jag vill komma och hälsa på.

    Kram
    peppe

    SvaraRadera
  2. Precis peppe, du och jag ska alltid vara vänner. Haha! Du är den enda som fattar det här ;O)
    -No more dating här.

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Men näää, du ska stanna här och skaffa barn och familj. Åren går, du kan inte fly hela livet!

    Kram
    kussen

    SvaraRadera