onsdag 5 maj 2010

Det stora språnget: MASSPLANKNING 8 maj

Date:
Saturday, May 8, 2010
Time:
3:30pm - 4:30pm
Location:
Sergels torg, Stockholm

Inbjudan

Ärande gäst, Ni är härmed inbjuden till Det Stora Språnget, en extravagant massplankning den åttonde maj i nådens år tjugohundratio. Alla gäster anmodas samla sig vid Sergels Torg i eftermidddagssolen, därefter fortsätter vi till Utopikarnevelen. Väl mött!
Mer info hittar ni här

Så alla mina rebelliska vänner jag känner, kör hårt!!
Minst en kick i veckan ska man ha, så på lördag hoppas jag att jag är i form igen.
För nu jävlarns är jag trött på att vila, jobba och ta det lugnt.
-Brain shakes and lakes, suuger gammalt stenkrus i bubbelmuff.
Konstant trötthet har varit veckans ledmotiv, hur fan kan man bli helt slut av att inte göra någonting egentligen?!
Joo, jag har städat...attans...där har vi det =))

XO Lovers...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar