lördag 15 maj 2010

Jag, en spionshistoria...


Yeay,

Tack! Min fina vän som har lagt in en dold besöksräknare vs spionverktyg,
Nu vet jag vart i världen/sverige ni bor och vilket ip-nummer ni har.

Mycket intressant och kul hobby...om man har VÄLDIGT tråkigt.
Det var kul i ca en timme...

Domedagen börjar närma sig för min del
och det känns fan inte Okay.
Nu slutar jag helt enkelt fylla år!

Jobbade kväll idag, helt okay med sovmorgon för min del.
Men ibland undrar man verkligen vart man jobbar egentligen?!
Mycket märkliga saker händer där nuförtiden.
Kul eller bara tragiskt, jag vet inte...

Påtal om absolut ingenting så läste jag idag att det är kört för för kvinnor som satsar på yngre män. Aftonbladet kallar det en dödsfälla. Däremot är det tvärtom för män med yngre kvinnor. Betyder det att jag ska satsa på gubb-maffian nu?!

Jag som tänkte vända om helt vid 60, trygga min pension med en liten "husfru".
Det här är inte rättvist. Varför är det så?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar