lördag 15 maj 2010

Lördags pamping.


Jobbat - check
tränat - check
shoppat - check
solat - check
Druckit en kall öl i solen - check

And the list goes on...
Jag känner mig ganska så nöjd och lycklig idag faktiskt,
så att här sitter jag och luktar gott med ny fixade ögonbryn.

Peeling? Vad är det för jävla skit egentligen?!
Stog i duchen och provade några fula peeling vantar,
lite som att dra med ett sandpapper över hela kroppen.
Kanske en vane sak, men jag fick ändå känslan av att jag lika
gärna kan låna min mammas slipmaskin och få samma effekt...
-Men det är klart, man ska inte nöja sig med euroshopper varianten.

By the way, ni har väl hört talas om psyket -Ragnar Nilsson?! Han som högg ihjäl några familjemedlemmar i Härnösand. -Jag bara älskar att media har uppförstorat hans lilla utbrott när han började "slåss" i rätten med en toffla.
Missförstå mig rätt men jag älskar folk som slåss med tofflor, det är helt klart min nya grej. -Klockrent! Antagligen för att jag aldrig själv skulle komma på tanken.
Men jisses döper man grabben efter en grogg, då kan det helt enkelt aldrig gå bra.
-Tofflan, ragnar Nilsson! Smakar säkert lite som BoB´s -"burken", för er som kommer ihåg vad det är?!

Abrakadabras så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar