onsdag 21 april 2010

Veckan som farbrorn mellan träden glömde...

Mitten av -The week from hell.
Jobb, jobb och träning.
Körde Bodypump idag och satan vad jag vill dö efter ett sånt pass.
Den som inte har provat det har aldrig tränat på riktigt enligt mig.
Les milles har helt klart dem bästa passen beroende på intruktör, hatar dem där lite halvsega som vill ta det lugnt. -Kör på för fan så man blir färdig någon gång, stannar jag så dör jag. Kolla in videon.


Jag älskar att plåga mig själv, eftersom att jag fortfarande inte har blivit vän med -Stig vig, så lär jag gå som Zeb Mcahain imorgon. Not so great för att imorgon är det bodyattack, som gäller. Spana in bruden i videon, vem fan ler så där stort under ett sånt pass?! -Somebody shoot that lady...

Jag är helt besatt av dem här passen nu. Jag vill egentligen bara skrika -ALDRIG MER!! Efter varje pass, men känslan och en viss lättnad som infinner sig i min slöa och lite ramsneda själ är för underbar för att ge upp dem NU! =)))

Tjingeling pinglor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar