tisdag 27 april 2010

Komatos.


Pain the satan,
va på intåg i hela kroppen idag

Och det enda jag har att säga om det är att röda varningstrianglar
och lågt blodtryck inte var en jätte bra kombo.
Så vad gör man? Svimmar och sover hur skönt som hellst.
Men nu undrar jag bara vart den här dagen tog vägen?

Shit the same säger jag, för att imorgon är en ny dag och då ska
jag göra el stokholmo town till ett osäkert ställe.

Så är det nån liten rar person som vill prova skor med mig,
trängas i en en provhytt, titta på mina apor på skansen
eller bara känner sig lite bortglömd.
Slå en pling eller skicka en röksignal så ska jag försöka hitta en ledig lucka.

Avslutar med lite -Vertigo Love. Citat ur "Stigans" nya bok (lämna mig inte) som jag fick idag;

"Om Gud hade velat utrota människorna
från jorden hade Han givit dem kunskapen
om vad som väntade dem
."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar