fredag 23 april 2010

Partyfredag.

Eller bara en helt vanlig fredagkväll på jobbet.

Dagen startade helt underbart,
jag sov läääääänge....

Sen träffade jag min käre vän magnus på stan, han bjöd på lunch, jag shoppade (som vanligt), jag bjöd på fika.
Vi snackade lite skit och bestämde lite löst att vi ska dra till Norge och hälsa på magnus polare olsson. Kanske får med nån dude till. Sen ska vi partaja loss i hans hus, woooohoooo. Hoppas, hoppas.
Men med oss vet man aldrig, vi kan lika gärna hamna i danmark på transfestival.
Skillnaden vore antagligen inte så mycket större.

Måste få rekomendera ett jätte bra vax för både killar och tjejer -Craft clay, från Sebastian. Kostar typ 289 pix. Men attans vad det är bra och räcker lääänge.
Spring nu till affären och handla små suckers, jag vet att ni vill...

Nu tänkte jag ta mitt samurajsvärd och råna grannen...
-Öppna dörren Yoda! I am your father....

6 kommentarer:

  1. Men Yoda, din minigris. -ÖKA, innan jag somnar!!
    /Ante

    SvaraRadera
  2. Du är Yoda! Tänk om jag sitter och bajsar?

    SvaraRadera
  3. Duuuu är så vidrig! Så det gör du säkert.
    Tvätta händerna vännen-alkogelén väntar i min hall!!

    SvaraRadera
  4. Bara så du vet -Jag kommer med min pyjamas och dina favorit gummi-stövlar NUUU! =))

    SvaraRadera
  5. ni låter aningens pervo jue... euuuwww....//Meta

    SvaraRadera
  6. Haha, du skulle bara veta meta. Det här är porr på hög nivå =))

    SvaraRadera