tisdag 13 april 2010

Ledig dag, det gillar vi!



(Bjuder på en gammal klassisk bild=jag, magnus och mycket alkohol)

För att då får man sova hur länge man vill,
stänga av telefonen och alla störande ljud,
för att istället vakna upp till det underbara ljudet
av en lövblås.

Men solen sken och jag tänkte inte låta "vaktis" förstöra min dag.
Frukost, en promenad, läsa tidningen, svara på dagens samtal
och så ringer min kära vän Magnus och vill ses.
Såklart att vi ska ses tänker jag, ska bara...
Så några timmar senare satt vi på Waynes uteservering och slappade
i solen. Underbart! -Magnus lyckades bli solbränd =)
Äntligen någon som är vitare än jag.
I helgen ska vi hitta på något kul,
jag tar med mig spriten, vi bjuder in lite nya "roliga" människor
Sen sitter vi i varsin fotölj och blir fulla.

Miss:Kay ringde idag och påminde mig lite om att jag faktiskt saknar stockholm lite nu på våren. Djurgården eller mitt gamla flytande hem i Värtan.

Men vad är det mot en stund i Vässans vårsol...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar