måndag 12 april 2010

Måndag.

Och min helg är över.
Ledig dag imorgon och mycket sol, det kunde inte bli mycket bättre.

Vill ägna dagen åt att hylla min kära vän kakan, som i fredags dunkade ner en karljävel med nitväskan. Pang. Ett noll till Karin =)

Varför jobbade jag i fredags? Jag får aldrig vara med och slåss numera =(

Idag efter jobbet va jag ute och promenerade med min kära vän T, som hade besvär med sin pojkvän. Ämnet flöt på ända tills deras sexliv kom på tal. Alla som känner mig vet att jag inte är känslig, MEN...analsex...bögsex där går gränsen.
Jag bara hatar analsex. Det är nästan en fobi =S Jag vill inte veta om någon som tänker ha sex med mig har haft analsex, eller jo. Men det kanske inte blir nått sex sen...
Därav går bi-killar helt enkelt automatiskt bort från min "lista". Ledsen killar men, neeeej =S

Så varför?? Måste jag kunna lyssna på det den här gången? Vår diskussion var livlig, eftersom att jag lider av dubbelmoral. Det står jag för, men varför kan man inte aceptera att alla inte vill höra om andras sexliv under tvång?!

T ville ta ut pengar så vi står i bankomatkön, då kommer en liten gumma fram och spottar på T och säger -Snusk på däääj!
Jag är ledsen men där kunde jag inte hålla inne med mitt skratt, och där skildes våra vägar för dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar