onsdag 4 augusti 2010

Oh, yhea!!



Jag har fått mens, nu vet alla det.
Så fantastiskt underbart vad skönt det är
att vakna av att man har ont.
Klockan sju på morgonen, men snälla gubben där uppe
-Jag har semester, kunde inte ha väntat till efter kl.12:00?!

Jag är så kass på att hålla koll på sånt här,
jag skulle kunna vänta trillingar utan att ha en aning.
Många för någon form av anteckning eller kommer ihåg när dem hade
den sist. But not me, jag borde bättra mig men
det har jag aldrig gjort tidigare så det lär ju inte ske.
Sanningen är att jag vill inte komma ihåg,
vem fan vill veta när man ska sluta fungera i en vecka.
Vore fantastiskt skönt att få vara en sån som har mens i typ två
dagar och känner absolut ingenting.

Här kommer den alltid som en överraskning.
Gör förbannat helvetes ont, strålar ut i hela kroppen,
rinner som satan, jag tappar aptiten totalt och blir som en
mosad ostbåge.
Inte att förglömma humöret, my good...
Jag gråter och är arg eller ingenting alls.
Tack och lov är det BARA varannan gång,
men shit vad jag längtar till klimakteriet!!!

1 kommentar:

  1. guuud vad jag håller med dig.nu klommer väl min mest när jag tror att jag ska slippa. men i alla fall... har väl inte så ont heller. men vad har vi gjort för ont som får skiten alls?? nä.. ska verkligen försöka ta bort eländet...

    SvaraRadera