söndag 15 augusti 2010

Jag kan jobba, jag är inte rädd!






Imorgon är semestern över.
-Vart tog den vägen??!
Ångest, bånge ångest.
Jag vill, jag vill, men näe det vill jag inte.
Jag är nog inte född till att arbeta trots allt.
Jag vill vara fri, min egen, kanske lite marx över det hela.
Men vafan, jag gillar semester, sommar, sol,
grogg och coca-cola helt enkelt.

I helgen blev det iaf inte mycket grogg. Det blev en tripp ut till
moster och morbror med mamsen. Umgicks med mina fina kusiner och
kusinbarn. Fullt ös, med sol och bad hela helgen.
Och det bästa av allt färden gick till IKEA i uppsala.
Dit vill jag verkligen rekomendera alla att åka, det är väldigt lite folk där en
lördag och dem har jätte skojiga saker.
Jag älskar min moster som köpte en jätte fin tavla där åt mig 140x100 och motivet är Paris i skymning. Borde faktiskt fotografera den och lägga ut en bild.
Men det gör jag inte =)
Jag lägger ut lite fin fina bilder på min favorit Robin och samuel istället.

1 kommentar:

  1. Vilka söta ungar, men hörrö. Det är uppställning kvart i sju imorgon!

    SvaraRadera