söndag 22 augusti 2010

En fin människa med socker på.

Idag när jag kom hem från gymmet, va jag helt slut.
Ville bara dö helt enkelt, så vältränad är faktiskt jag ;)
Så jag sätter mig i badkaret och känner shakesen i legsen,
och undrar varför i helvete man tränar?
Speciellt med Arnold tha bitch of bitches.
Jag hatar honom varje gång efter ett gym-pass.
Jag hatar honom faktiskt fortfarande.
Ni förstår the feeling, så slår man igång datorn och
turbo-torkar håret. Och blipp kommer ett så jätte fint mejl,
från värdens finaste. Bjuder på två utdrag ur det fina mejlet.
Jag beundrar människor som vågar öppna sig så här, det finns ju såklart en bakgrund till det här mejlet. Men den får förbli en aningens hemlig.
Varför får inte jag sånna här mejl varje dag? Varför kan inte alla få det?
Det kändes lite old-fashon, but i like it!
Någon som faktiskt vågar och bjuder på sig själv.
Det här är någon som verkligen får all min respekt!
Keep it up ;)


"Bara tanken av att ha en tjej här hemma igen är så otroligt härlig, för min del kan det räcka med att man lägger sig med någon och bara känner en varm kropp emot min egna, att känna att hon här bredvid mig är det finaste som finns sen när jag vaknar så får man leva ännu en dag tillsammans, bara känna trygghet till varandra."


"Det jag vill komma fram till är att kärleken.... kärleken är det finaste vi har och mitt hjärta är redo att släppa in någon igen, någon som kan älska och vara trogen emot mig, sen att hon är söt, rolig och har sjuk humor är en stor bonus, så mina "krav" är att hon bara ger mig kärlek och ömhet, något jag verkligen saknaUscha, det är nästan jobbigt att skriva allt det här... tanken av att bara få somna, ligga sked med någon igen är så otroligt härligt och inte tala om sex, det är något jag verkligen respekterar och inte "slösar" med, då jag varken dricker alkohol eller nyttjar nikotin så är jag aldrig på krogen, så det här är i princip det enda sättet för mig att träffa någon, eller om jag nu inte vågar att gå fram på ICA som jag skrev tidigare eller ta kontakt med någon på bussen eller liknande.
Så onenights och liknande är absolut inget för mig, då väntar jag hellre faktiskt och ger ut den lusten på någon jag verkligen tycker om
."

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dig med tussen! Bra jobbat idag, men lite mer kan vi nog! Om det slutas röka kanske kissen orkar ännu lite mera!
    -The one and only Mr.Arnold-

    SvaraRadera