söndag 22 juli 2012

Lördagsmys...

För att imorgon så har vi leedig dag :-)

Mm, köpte med en flaska rött hem och vem är jag att säga nej?! Faktum är att det var "sjukt" gott. Middagen stog på bordet och disken var borta, jeez... He is good, when he is good.

Påväg hem från jobbet, gjorde jag ett stopp på solstudion, och trallalallalaaaa vad händer? Jag glömmer att låsa dörren, så att rätt var det är så öppnas dörren och där ligger jag med pattarna i vädret. Killen blev nog mer rädd än jag, men varför blir ingen förvånad när jag råkar ut för sånt här?!...
Sen så har dem bytt ut några av solarierna där och dem är uppbenbarligen mycket bättre än dem gamla, för att nu sitter jag här med stekta tuttar. Finns ju en som är jävligt road i detta hem, men fy fan ;-(

Hur lyckas man bränna, bara dem...

2 kommentarer:

  1. Jo, då skulle man ha farit ner på besök alltså!

    KRAM
    Vikke

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du är alltid välkommen ner till svedala när du vill! Kraaam

      Radera