torsdag 26 juli 2012

Ledig onsdag!

Och thank good for that! För att satan vad jag var på dåligt humör igår. Men jag kan snart fira en månad som rökfri, det ni...det trodde inte folket om mig.
Och tack o lov så är det bara lite ca 5veckor kvar på den här Champix kuren och förhoppningsvis så försvinner humörsvängningarna också. För att jeez, vissa dagar vill jag inte ens vara min egen vän. Vilken bitter-fitta jag kan vara. Fast det kanske jag inte kan skylla på medicinen tyvärr...

Any way, så hade jag lovat morsan en liten dejt idag. Va tydligen flera veckor sen eller månader :-S
Va ner på staden en sväng, där inte mycket hände. Så jag följde med spontant, bara så där ut på landet. Hem till henne på en taco-kväll och sleepover. Det enda bökiga med det här är att jag måste åka kommunalt in till jobbet imorgon bitti. Vilket innebär att jag måste släpa my white-skinny-ass upp klockan fem, för att bussen går kvart i sex!!!!!!
Jag vill inte leva längre, så jävla tidigt känns det. Men det ska nog gå bra det här...hoppas jag!!

Peace out så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar