söndag 18 juli 2010

Segproppar...


-Be a doer, or fuck off!!
Hatar seg-plomberos till människor.
Gör det bara och kör hårt annars så kan det väl för fan vara.
Bara en liten uppmaning till alla lite halv sega, rädda, ospontana, tråkiga, små människor där ute som nu kommer att avvecklas från mitt liv.
Ni bidrar tyvärr inte till min vidareutveckling här i livet och blir här med uppsagda med omedelbar verkan!!

Och så vidare till dagens lunch som blev kycklingsallad med lågkalori-dressing
och stinkande piller som får mig att orka klocka vidare ett tag till ;)
Är så fruktansvärt nöjd över mina nya runner-shoes from aesic, alla borde få chansen
att ha sånna faktiskt.

Over and out.

7 kommentarer:

  1. Hur mycket tänker du gå ner egentligen? Blir en aningens orolig faktiskt?!
    /Jojje

    SvaraRadera
  2. Du är INTE som alla andra!

    Kram
    Arnold

    SvaraRadera
  3. Jojje: -Skärp dig!


    Arnold: Inte du heller, hur går det med deffandet by the way...mohahaha!!

    SvaraRadera
  4. När lägger du ut powermeet filmerna?

    SvaraRadera
  5. Vill ju bara att du tar hand om dig för en gångs skull juhe :P

    /Jojje

    SvaraRadera
  6. Jojje- Tack, men kasta inte sten i glashus nu ;P

    Anonym- Dem ligger redan uppe på fejan, askul blev dem faktiskt. Tror inte jag lägger upp dem här ;)

    SvaraRadera
  7. Men snälla, jag har ju inte facebook juhe...

    SvaraRadera