söndag 25 juli 2010

Jag är inte död.






Förutom att trassla in mig i kundvagnar på Biltema så lever jag,
-my good dem har nån magnetisk rulltrappa som får kundvagnshjulen att
fastna där på och det fattar inte jag.
My good, det stog en gubbe och fnissade mig i nacken när jag stog och försökte berga
bort min lilla kundvagn därifrån innan jag fattade att den skulle sitta fast därpå
tills man klev av.
Någon som fattar det här? nej, tänkte väl så.
-Next.
I Onsdags vaknade jag upp allderles nykter,
-vilken underbar känsla det kan vara.
Måndagsmyset va hårt och hårdare blev det senare i Onsdags,
eller ska jag säga på torsdagen när jag slog upp mina blå.
Men så kom jag på -SEMESTER, jag slipper gå och vara bakis
på jobbet. Woho, vilken strålande känsla.
Fasst jag saknar min Ellen, tack för att du tänkte på mig i Ullared idag ;)
Utan henne hade mina sista dagar på jobbet innan semestern blivit en aningens
skavsårsaktiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar