söndag 26 september 2010

Vi gratulerar!

Hipp, hipp hurra för idag är det faktiskt
Fäbojäntans födelsedag!!
Ja visst ska hon leva, för idag blir hon 32år.

"För 32 år sen, den 25e september 1978, hade Fäbodjäntan Svensk premiär på porrbiografen Fenix i Stockholm.

Detta vill jag att alla ska fira med att äta falukorv denna dag.
Eftersom denna dagen ska bli falukorvens dag tycker jag att all mat som tillagas skall ha falukorven som huvudingrediens, dvs. att om jag ska ha makaroner och falukorv, så gör jag helt enkelt falukorv med makaroner istället (Jag bytte bara plats på orden i menin...gen, men jag menar att man ska ha MER falukorv än makaroner t.ex.)
"

Så lyder beskrivningen på Facebook.
Facebook är så bra på så sätt att man missar aldrig sånna
här viktiga saker.

Aldrig mer ska vi glömma Fäbojäntan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar