torsdag 4 februari 2010

Djuren tycker inte om mig.

För varför skulle man vilja gå och dö jusst i mitt köksfönster annars?!

På fönsterbläcket i mitt köksfönster, där jag måste se den hela tiden.
Det ligger en död Ekorre där, som jag nu har döpt till Bernt för att få lite distans till honom kanske...

Han är fruktansvärt -VIDRIG!!!

Jag har funderat hela dagen på vad jag ska göra av hans äckliga lilla kropp, han bara ligger kvar där och är död. Ett tag tänkte jag att om han får ligga ett tag så kanske han försvinner av sig själv. Men han har vägrat. Funderade ett tag på att öppna fönstret och peta ner honom en våning. Men jag var inte modig nog. Så han fick ligga kvar.
Sen gjorde jag negerbollar och då var jag riktigt nära på att kasta en negerbolls jävel på han. Men med min tur så hade det väl bara sett ut som om någon hade bajsat där också...

Och ingen vill hjlpa mig med mitt problem heller. Jag vill inte ta i honom.

Jävla helvetes Bernt varför va han tvungen att dö jusst idag!!!

3 kommentarer:

  1. Jadu krysset. Saknar dig.
    Kram
    Martin

    SvaraRadera
  2. I don't!

    so...

    Kram och have a nice one, kryssolinen

    SvaraRadera
  3. Du bloggar lite dåligt tjejen. Vad hände med Bernt? Fick du hjälp? Eller blev det en begravning?

    Kram,kram
    Johan den store =P

    SvaraRadera